רוזן ומינץ - רשת חנויות אופניים וגלישה, מכירת אופניים חשמליים (חשמליות), אביזרים לאופניים, ציוד גלישה וסאפ
צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ

תל אביב - ליד עזריאלי

מנחם בגין 116, תל אביב-יפו
1599501090

עכשיו פתוח!
א’-ה’:09:30-19:00
שישי:09:30-14:30
שבת:סגור

מנהל: מוטי חזן

טלפון ישיר 03-6241953

** חניה ללקוחות הסניף  - כתובת: רח' הנציב 37 . לחייג ל 036241953 לפתיחת השער **

יתכנו שינויים בשעות הפעילות - רצוי להתעדכן טרם ההגעה לסניף.

סניף גדול  של רשת רוזן ומינץ בתל אביב. המבקרים בסניף יכולים להתרשם ממבחר הדגמים וממיטב המותגים שלנו, כגון MERIDA, GT, ROCKY MOUNTAIN, PINARELLO, BMC, SCHWINN, RAINBOW, VISION ומרשימה מרשימה של מותגים בתחום הציוד והמיגון והביגוד, כגון ,WAHOO BELL, GIRO, VITTORIA, VDO ועוד מותגי בית כגון BOLT, BLACKSHEEP ועוד. 

חנות אופניים תל אביב סניף עזריאלי מצוייד במעבדת תיקון אופניים ובצוות מוכנאים מנוסה אשר מטפל באופני הרים ש"מ ואופני ז"ק, אופני כביש, גראבל, אופניים עירוניים ואופניים חשמליים. 

הלקוחות מוזמנים לבוא ולהכיר מקרוב את צוות העובדים בסניף אשר רבים מהם רוכבי אופניים מושבעים  ובעלי נסיון רב בייעוץ התאמה וכיוון של אופניים שיתאימו למטרה שלכם. 

** חניה ללקוחות הסניף  - כתובת : רח' הנציב 37 . לחייג ל 036241953 לפתיחת השער **

ניתן להירשם בסניף למועדון הלקוחות של הרשת ולהתחיל ליהנות מהנחות והטבות מיוחדות. 

להתראות בסניף ליד עזריאלי. 

מפת הגעה לסניף


 

 

 

 

מחפש חנות אופניים בתל אביב ?  –מצאת !!  רשת רוזן ומינץ

העיר הגדולה הופכת סבוכה ופקוקה ככל שהזמן זז קדימה. התנהלות בעיר עם רכב, הפכה לסיוט לא קטן. הפקקים, מחסור בחניה, זיהום האויר ועוד.

חנויות אופניים רבות צצות בין לילה בכל קרן רחוב בנסיון לקחת חלק בצורך המתחזק לתחבורה עירונית מודרנית. הלקוחות הפוטנציאליים חייבים להבין שיש רשת אופניים ותיקה מאד, מקצועית ואיכותית אשר לה 4 סניפים בתל אביב, בהם מבחר עצום של פתרונות ניידות חשמליים ורגילים.

רבים מתושבי העיר הגדולה תל אביב מחפשים פתרון ניידות קל, יעיל נוח ומשתלם – לכן כדאי שישקלו לבקר ב- חנות אופניים בתל אביב של רשת רוזן ומינץ.

אם אתם רוצים לרכוש אופני עיר, אופני כושר, קורקינט חשמלי, אופניים חשמליים, הוברבורדים ועוד, מה שיש זה לבחור חנות אופניים תל אביב של רשת רוזן ומינץ לבוא לבקר ולהתרשם.

מעבר לרכישת כלי תחבורה עירוני, חנות אופניים בתל אביב של רשת רוזן ומינץ תציע לכם ציוד היקפי משלים לניידות עירונית נוחיה ובטוחה.

קסדות עירוניות לרכיבה בטוחה, אמצעי תאורה – מחזירי אור, נצנצים ופנסים שיאירו את הדרך ויעזרו לכם לבלוט מול משתמשי הדרך האחרים.

בנוסף, חנות אופניים תל אביב של רשת רוזן ומינץ תציע לכם מנעולים לקשירת האופניים, מעמדים ורגליות, סלסלות נשיאה, כסאות ילדים, פעמונים, מעמדי טלפון נייד וציוד בטיחות נוסף.

בחנות האופניים בתל אביב של רשת רוזן ומינץ תכלו גם לקבל שירות תיקונים ותחזוקה.

חנות אופניים בתל אביב – רשת רוזן ומינץ > רשימת סניפים.

תל אביב - ליד עזריאלי. מנחם בגין 116, תל אביב-יפו טל' 03-6241953

תל אביב אוניברסיטה.  חיים לבנון 61 תל אביב טל' 03-5358524

תל אביב נמל.  כ"ג יורדי הסירה האנגר 7  טל' 03-5460456

תל אביב ירקון. הירקון 40  טל' 03-5162031

חשוב לזכור שרכישת האופניים היא רק חלק מהסיפור. האופניים הם מוצא עתיר שירות ולכן חשוב לרכוש את האופניים מרשת ותיקה, גדולה שהינה יבואנית ארצית.  הדגמים של רשת רוזן ומינץ הינם לפי התקן הישראלי המחייב, עם שירות בכל הארץ.

אופניים קונים רק אצל המומחים, חפשת חנות אופניים בתל אביב? – מצאת: רוזן ומינץ.

 

לקוחות מספרים


שירות מצויין

רוצה לציין את דודי מסניף ת"א עזריאלי. רכשתי אופניים והוא טיפל בי באופן מעורר הערכה. דאג לכל הדרישות שלי ועשה לי את חג הפסח! אז שוב תודה רבה על הטיפול המסור!! עלה והצלח! 

מיכאל 
 
- - - - 


היום אני וחברה שלי קנינו מהחנות שלכם לעד עזריאלי 2 זוגות אופניים מתקפלות,וברצוננו להגיד לכם כמה מילים טובות, דודי הוא מוכר מקסים וסבלני ומסביר על כל דבר ודואג שנצא הכי מרוצים שאפשר , וגם כל שאר העובדים סרגיי , מוטי , עובדיה עשו לנו תהרגשה הכי טובה שאפשר ואני בטוח שאנחנו נחזור אליכם ונשלח עוד לקוחות שיהיו מרוצים כמונו. יישר כוח נ.ב יש לנו תמונות יפות של האופניים שלכם שאני בטוח שהייתם רוצים לשים באתר יעזור לכם במכירה של הדגמים האלה. 

שניר שמואל.

 - - - -

שלום רב, מבקש להביע תודה והערכה רבה למוטי ולדודי, מהם רכשנו שני זוגות אופניים. משהתברר ששילדה אחת גדולה מהדרוש, סייעו בהחלפתה, למרות שהדגם אזל מהמלאי, דבר שהוביל למתן שדרוג - זאת על מנת שיינתן ללקוח מענה שלם והולם . מדובר ברמה גבוהה של שירות, שניתן תוך גילוי רמה מקצועית גבוהה ויחס מצוין ללקוח, דבר שאינו מובן מאליו! 

נתנאל גביזון

- - - - 

התקבל במייל 3/11/2023

שלום לצוות רוזן מינץ סניף עזריאלי שדרות יהודית.

אני רוצה לציין לשבח את הצוות במקום מקצועי זמין מכבד קשוב לצרכים ואפילו גמיש במובנים מסוימים לדרישות מיוחדות. קניתי merida 3000 לאחר התלבטויות והתייעצות עם כמה יועצים במקום ובחנויות נוספות לאחר שחיפשתי זנב קשיח מהיר ועצבני והחלטתי לבסוף לקנות אצל דודי שכפי שציינתי פרש בפניי את כל האפשרויות עם היתרונות והחסרונות של כל אחד מהמודלים שהתלבטתי לגביהם.

ממליץ מאוד לגשת גם לדודי וגם לשאר החברים בחנות הזו. גם אם לא תקנו תקבלו יחס מקצועי ואמין. 

אייל קדם

בת ים


סניפים

אופניים

אביזרים