מידע שימושי לרוכב

מידע ופרטים חשובים שיכולים לעזור ולכוון אתכם לבחור באופניים המתאימים ביותר עבורכם

טיפ לרוכבים - כאבי גב... מה עושים ?

14/03/2016

אם כואב לכם הגב התחתון אחרי שעה רכיבה, והכאב אף מתגבר בעליות, אל תגביהו את הכידון, הנמיכו אותו!

 

 

הנטייה הטבעית בקרב רוכבים חדשים היא להגביה את הכידון כדי לשפר את הנחות ברכיבה. טעות! ברכיבה כפות הידיים אמורות לשאת בחלק ממשקל פלג הגוף העליון. רכיבה עם גב זקוף מידי, מפעילה לחץ מיותר על שרירי הגב התחתון. זאת הסיבה לכך שעל אופניים רוכבים כך שפלג הגוף העליון רכון לפנים. המשקל על כפות הידיים וזווית הצוואר שאינה טבעית יהפכו להרגל ואי הנוחות תעלם עם התרגול. ואם עדיין כואב לכם הגב התחתון, אל תגביהו את הכידון, אלה הנמיכו מעט ובהדרגה עד שתרגישו הקלה ברכיבה!

עבור לתוכן העמוד