• המלצות

לקוחות מספרים

מכתבים מיילים ופוסטים מלקוחות מרוצים שהתקבלו אצלנו.

אנו שמחים תמיד לקבל מילים חמות ומחמאות על שירות ומוצר יוצא דופן כחלק מחווית הקניה שאנו מחוייבים לה, לטובת לקוחותינו.

לקוחות מספרים

התקבל במייל

אוקטובר 2016

 

"שבח והלל"

אז מה היה לנו היום? יום שישי מגיע ב12 וחצי לסניף נהריה עם הילוכים לא מכוונים, שפיצים שבורים בגלגל טיובלס אחורי ועוד כל מיני רעשים מרגיזים, נכנס לחנות ורואה בכל פינה אופניים בהרכבה ואופניים בתיקון וכמה לקוחות שמחכים.. הבנתי את המצב ואמרתי לרונן שאחזור ביום ראשון... הוא כמובן התעצבן עלי ואמר שאשאיר את האופניים ואחזור עוד שעה ושאין מצב שלא ארכוב בשבת בגללו קצת ויכוחים אבל בסוף השתכנעתי וכעבור שעה יצאתי עם אופניים מדוגמים, מרוצה שוב מהשירות של רונן התותח. זו לא הפעם הראשונה שאני מבסוט מהשירות והמקצועיות שלו אבל דווקא הפעם שנכנסתי וראיתי חנות עמוסה לקוחות שעה וחצי לפני סגירה עם ערימות של אופניים בטיפול והמון לחץ הוא לרגע לא נראה עצבני וחייך לכל לקוח וענה בכיף ובאדיבות לכל שאלה שנשאל, אז הפעם החלטתי שלא אשאר אדיש ואכתוב איזה מילה קטנה על מכנאופן ענק שבזכותו אני נאמן לרשת

 

עמית מאור

נהריה.

 

- - - -

התקבל במייל

ספטמבר 2016

 כי מותר גם לפרגן...

שלומות וברכות, ראיתי רק עכשיו את ה- CYCLO CROSS 600 באתר שלכם. לצערי יש לי כבר זוג סייקלוקרוס אחד שאני "טוחן" בהרי ירושלים, ולכן אשתי לא תרשה לי עוד אחד כזה, אבל אני מוצא מקום לפרגן לכם על האופניים המאובזרים בצורה מאוד מכובדת ועל התמחור המאוד מאוד הוגן שלהם, שמאפשר רכישה של אופניים איכותיים בלי לשלם מקדם פלצנות או יומרה בשיעור של 50% (אמרת "גראבל" - הוסף עוד 3,500 ש"ח בשביל השם...). אז ברכות, גם זה סוג של "צדק חברתי". בתקווה שבעתיד אתברך בזוג שכזה.

אבישי.

 

- - - -

 

 

התקבל במייל

יולי 2016

 

הפעם זו לא טרוניה , שאלה או תלונה . זו ברכה , לי וגם לכם .

רכשתי אופניים לפני כשבועיים בסניף סגולה אצל דניס האחד יחיד ומיוחד ! אומרים שאשה לא מחליפה את הגניקולוג והקצב , אני לא מחליף את דניס . לא , הוא לא שחט אותי אבל כן "בדק" אותי . ציינתי שאני מעוניין לרכוש\להתחדש ודניס פתח בסידרת שאלות , מה , מי , איך , מתי , כמה ועוד שאלות שונות ומשונות .

 

רק לאחר מכן הבנתי שהבחור מתאים אופניים לצרכים האישיים שלי ולאופי הרכיבה .

אומנם זו לא הקנייה הראשונה שלי בחנות זו , אבל הפעם הבזיק לי מדוע ולמה .

כי יש איש יקר שקוראים לו דניס והוא דואג לי , רכש את אמוני . אני התברכתי ! ואתם ?

זה כבר עניין שלכם . תחליטו לבד

 

קובי

שערי תקווה.

 

 

- - - -

 

התקבל במייל

מאי 2016

 

רוזן מינץ היקרים

ברצוני להביע את הערכתי ותודתי לעידן (סניף בילו בשבתות) על יחס אדיב, מקצועי ברמה שלא נתקלנו בה....מקצועיותו ואישיותו ראויים לציון לשבח כמו גם עצות הזהב שלו בכל עניין הקשור לרכיבה.

אנו (אני וביתי) מודים לו על שירות מעולה שאנו זוכים מאז רכשנו לביתי את אופני השטח הראשונות שלה (לפני חודשיים). השירות שלכם של בדיקה וכיוונון אופניים לאחר חודש מהרכישה הינו חיוני ומעולה,

ניכרת מקצועיות עובדי החנות.

יישר כח.

 

אבישי וניצן רוטשטיין

 

----

 

התקבל במייל
מרץ 2016
סניף בילו

 

הנידון: מכתב תודה לאסף גרבי
לגדי מינץ ויניב שלום רב:
שמי מוריס אלחדד ,אב לשחר אלחדד שלפני מיספר ימים מלאו לו 13 אביבים ,כיאה לילד בן 13 מלא אנרגיות,חלומו של שחר היה מתנת בר מיצווה ,אופני שיכוך מלא.
כמובן שאנוכי לא מבין דבר בתחום,חיפשתי ישועה ברשת.
כלקוח עבר של גדי מינץ,בתחום גלישת הרוח עוד מימי החנות ברחוב הירקון תל אביב ,החלטתי לנבור ברשת שלכם ולחפש ישועה .
למזלי בדיוק לפני שבועיים  נערך DEMO DAY ביער בן שמן,ולהצעת בני שחר נסענו ליום זה.
ושם רציתי לשתף אותכם בחוויה שירות יוצאת דופן מאסף גרבי.השירות שקיבלנו מאסף היה יוצא דופן,ותרשו לי להרחיב.
השירות היה מעל המצופה וזאת בשל העובדה שהיה יעיל ומיקצועי.אולם לא אילו הדברים שגרמו לי לכתוב מיכתב זה.
הטיפול המסור ,הסבלני והמיקצועי שקיבלתי ראוי לכל דברי שבח.אסף עשה ככל יכולתו למצוא מענה מהיר לבקשתי,וזאת מפאת טיסה קרובה שלי לארה"ב.
בנוסף אסף יצר קשר ישיר איתי והשאיל לי אופניים לשלושה ימי נסיון,דבר שלא ידעתי על קיומו,ולא רק זאת,בני שחר רצה להיות נוכח במעמד הרכבת האופניים (קצת הזוי ,נו טוב ילד בן 13),.
ביום חמישי האחרון הגענו בשעה 19:30 לסניף ,וזאת בידיעה  שהחנות לקראת סגירה ,אסף הרכיב את האופניים במיוחד לשחר בני ,כששחר נוכח,כמובן שהחיוך היה נסוך על פניו ,והוא,כולו אושר.
יש לציין הנני תושב יהוד ,ובחרתי לנסוע עד צומת ביל"ו וזאת מפאת השירות.
תתגמדנה המילים,ותקצר היריעה להביע מילות הערכה. על צומת הלב האישית והחמה,על הטיפול המסור והמיקצועי.
אסף בעל תכונות אנושיות נעלות  למכביר,אדם נעים,אדיב,סבלני ושירותי.מקרין מאישיותו הנעימה,ומשרה שלווה וביטחון.
על כל האמור לעיל ברצוני לחזור ולומר תודה .
טוב לדעת שבעידן הנוכי ששירות טוב הפך למילת גנאי,ישנם אנשים שחושבים שהוא עדיין קיים.מי יתן וירבו אנשים כמותו

תודה אסף

:-) מוריס

 

____

התקבל במייל

פברואר 2016

סניף נתניה

שלום, בדר"כ יוצרים קשר בנושאי תלונות ומענות לגבי שירות שמקבלים. במקרה זה ברצוני לציין לשבח את שרון מסניף נתניה, השירות, האדיבות, האכפתיות היא יוצאת מהכלל, שלא נדבר על מקצוענות וסובלנות בהסברים והבנה של כל פריט וקניה באם היא הכרחית או לא. גרם לי ולאישתי להבין שאין לנו מקום אחר לחפש אלא רק עם שרון ברוזן מינץ. ראוי לשבח.

אורן משה

בת חפר. 

 

----

 

נשלח במכתב למשרדים

1.12.2015

 

לכבוד

רוזן ומינץ בע"מ

בן עמי 2280

לידי ההנהלה

 

מכתב הערכה ותודה.

ברצוני להביע בפניכם את הערכתי ותודתי, על היחס המקצועי והאישי ועל השירות המעולה שאני זוכה לו בסניפכם:

סניף רעננה, על ידי מנהל הסניף מר גדעון חלמיש, וצוות החנות המסור הללויה, בועז ועכשיו הצטרף גם סטס.

 

אני גר בכפר סבא, מסביבי חנויות אופניים פרטיות רבות וגם חנות מרשת "מצמן את מרוץ"

למרות הכל, אני נשאר נאמן מספר שנים לא מועטות (כ -10 שנים לדעתי, מאז שהתחלתי לרכוב), לסניפכם ברעננה שבזכות גדעון וצוות עובדיו הנאמן אני זוכה להרגיש בו "בן בית".

 

לכן שדרגתי ממש לאחרונה בסניף את האופניים שלי פעם שלישית, אני קונה את כל הציוד הנלווה, מבצע בו את כל הטיפולים וגם מפנה בני משפחה וחברים מהסביבה שהם לקוחות פוטנציאלים.

אני מקבל מהצוות הסברים מפורטים עזרה וסיוע מקצועי המותאמים לי תוך סבלנות רבה מקצועיות והקשבה לצרכי, את כל אלה אני יודע להוקיר ולהעריך ומבקש ממכם להעביר לגדעון ולצוות, את תוכן מכתבי ואת תודתי.

 

בתודה והערכה: מקסי גל-עמק. כ"ס.

 

 

 

----

 

 

התקבל במייל 15/11/2015

המלצה על צוות סניף ראשון לציון
 
 ברצוני להמליץ בחום על צוות סניף ראשון לציון כמומחה אמיתי, אנושי, מסביר פנים וכמי שיוצר חווית קניה מרשימה. רכשתי בסניף שלושה זוגות אופני מרידה לאור הצלחתם של עוזי ועינו להדביק אותנו בחיידק הרכיבה. כמי ששמים לנגד עיניהם את טובת הלקוח, את התאמת האופניים ליצירת חווית רכיבה מושלמת, אי אפשר שלא לעמוד בפניהם ולהצטרף למועדון. עוזי ועינו תודה רבה רוכבים לחיים בחנות לחיים.
 
 מאיר מלכה
 

 

----

 

התקבל במייל 8/11/2015

איכות שירות בסניף ראשל"צ לישנסקי
 
תוכן ההודעה כלקוח ותיק של סניף זה אני מציין שוב לטובה את רמת השרות בסניף. אני רכשתי כ 4 זוגות אופניים בסניף זה ובכל פעם שאני מגיע לשם אני מקבל שירות ברמה הגבוהה ביותר. היום היה זה בחור בשם עינן. אני מכיר את עינן מהסניף כבר תקופה ארוכה ובכל פעם נתינת השירות , היחס והמקצועיות שלו ראויים לכל מילה טובה ושבח. מי ייתן וכל נותני השרותים יהיו ברמה של ידע , אחריות ומקצועניות כמו של עינן. תודה רבה גיל
 
שם גיל

 

 

----

 

 

 

25/10/2015

התקבל במייל

 

שלום רב!
ברצוני לשתף את כל הנוגע בדרך בהתנסות מאוד חיובית שהייתה לי לאחרונה בסניף רעננה מול גדעון מנהל הסניף.
שמי רומן ואני רוכב כבר הרבה שנים על אופניים. רכשתי קרוב ל-5 זוגות אופניים מרוזן וגם בחנויות אחרות. כך שיצא לי לפגוש בהרבה נותני שירות בתחום ובהרבה מקרים על הסקאלה בין חיובי לשלילי.
המקרה האחרון חיובי בצורה יוצאת דופן כל-כך בנוף האופניים הישראלי שאני מרגיש דחף לשבח ולחזק אותו.
לפני קצת יותר מחודש השארתי את אופני המרידה
big nine 3000d שלי לתיקון ושיפוץ. יש לציין שהאחריות לאופניים שלי הסתיימה כבר לפני מספר חודשים.
היו מספר תקלות באופנים שדרשו התייחסות. העיקריות שבהן היו כיסא אופניים שבור ותקלה במזלג. היו עוד מספר נושאים שדרשו התייחסות כגון ציר ראשי ויישור מעביר אחורי.
המעלה הגדולה בגדעון התבטאה בכך שגדעון ניהל מגעים אפקטיביים מול שני יבואנים במקביל -עמית לוינזון ו-פוקס. למרות שהאחריות הסתיימה על הנייר אבל בגלל שהתקלות התחילו עוד בזמן האחריות גדעון הצליח בשני המקרים ליישב את הסוגייה מול היבואנים ובכך לספק לי למעשה טיפול לשני הנושאים הגדולים הללו. הרבה מהתוצאה הקבירה הזאת מבחנתי הינה תולדה של קשרי העבודה הטובים שגדעון יודע לנהל ובאופן התבטאותו הרהוט וההגיוני. אין בראשי ספק שלא הייתי מצליח לקבל תוצאות דומות. על כך ועל הרצון לעזור ולתת שירות מגיעה לגדעון תודה מיוחדת. גדעון נכס לרוזן ומינץ. שירות שכזה הינו נחלת יבואני בוטיק שמוכרים זוג אופנים בחודש ולא רשת אופניים גדולה כמו רוזן. בגלל אהבתי למותג מרידה וכעת בגלל החוויות החיובית כאשר נגשתי לקבל שירות אמשיך להיות לקוח של הסניף ואמליץ לכל חבריי.

תודה רבה.
רומן גורביץ'.

 

----

 

 

7/08/2015 
תודה מיוחדת  (התקבל במייל)
 
שלום, השבוע קניתי אופניים בסניף משגב (של עוזי), בסניף היה מוכר בשם ינאי, אני הרבה שנים בתחום האופניים וחייב לציין את השירות שקיבלתי, פשוט לא מהעולם הזה!

אני מבקש שתעבירו לו את המסר, לכם אני מאחל עוד כמה נותני שירות ברמה הזו!
 
אבי עובדיה
 

----

 

 

בס"ד ‏כ"ד תמוז תשע"ה                                           ‏11/07/2015         

לכבוד, מר אבנר רוזן וגדי מינץ

                     שלום וברכה

הנידון: יחס חם שקיבלתי בסניף ראשון לציון

ברצוני להפנות את תשומת לבך לדבר גדול שפגשתי בסניף ראשון לציון. לאחרונה רכשתי אופניים מתוצרת מרידה בסניף ראשון לציון בהזדמנות זו זכיתי לפגוש במנהל החנות עוזי והמוכר בר. הרבה עובדים בכל מיני מקומות, מדברים, מטפלים,  עוברים לעוד לקוח ועושים מה שצריכים לעשות ולא מעבר לכך, לעומת זאת, הרגשתי שעוזי ובר, התייחסו אלי בצורה נפלאה פשוט נמסרו  באופן יוצא דופן לטיפול בי. 

דבר זה הפליא אותי וריגש אותי מאוד!  ראה זאת כתעודת אנושיות יוצאת דופן לרשת שלכם.

וברור לי שאנושיות ורגישות זו ודאי מגיעות גם מלמעלה.

יהי רצון ש-ה' יצליח דרכיכם וירבו כמותכם בישראל.

                                  בתודה בהערכה רבה,

                                          אפרים (כפיר) גרציק מושב חמד.

                                                        052-4446344

 

 

----

 

 

 

הכרת תודה - מאי 2015
למוטי וחבריו מסניף מנחם בגין בת"א, רציתי להודות לכם מכל הלב על הטיפול המקצועי ובעיקר בעיקר על השירות החם שנתתם לי. חששתי שהחברה לא תתן לי את הטיפול הדרוש. אולם עכשיו אחרי שהכרתי את החומר האנושי שיש לכם אני מרגיש די נבוך מהחששות שלי ומצר על כך. פשוט הייתי צריך לפנות אליכם קודם. המון המון תודה. מבטיח להשתמע. שמי
 
 שמי נחמד
 תל אביב
 

----

 

תודה לצוות רוזן מינץ בראשל"צ - אפריל 2015  - התקבל במייל
 
ברצוני להודות לצוות רוזן מינץ ראשון לציון עוזי, עינן,מוטי על השרות המסור למרות כול הבעיות ( אופנים שלושה חודשים בתיקון עקב בעיות מול היצרן) למרות כול הקשיים והזמן הרב שהאופנים היו בחנות כול הצוות לא וויתר והיה סבלני כול הכבוד ישר כוח בהחלט השרות הוא שעושה את ההבדל
 
 ארז סוקולובסקי
 
ראשון לציון

 

----

 

 

שירות מצויין - אפריל 2015

רוצה לציין את דודי מסניף ת"א עזריאלי. רכשתי אופניים והוא טיפל בי באופן מעורר הערכה. דאג לכל הדרישות שלי ועשה לי את חג הפסח! אז שוב תודה רבה על הטיפול המסור!! עלה והצלח!

מיכאל

 

----

 

 

מכתב תודה   מרץ 2015

 

לפני כשבועיים הגעתי לסניף שלכם ברחוב הירקון בת"א על מנת לקנות אופניים. למרות שהיו לי מספר בעיות עם האופניים לאחר הקנייה ונאלצתי להגיע לסניף לתקנם, אני חייבת לציין לטובה את העובד שלכם אדי שנתן לי את שירות בסניף. השירות שלו הוא מעל ומעבר- סובלני, מקצועי ובעיקר אמין! למרות הקשיים שהיו לי עם האופניים עצמם, אין לי ספק שאדי הצליח להקטין את הנזק הכללי שנוצר ואין לי ספק שאחזור וארכוש בסניף זה בשנית וכן אמליץ עליו למכרי. שמחתי לראות שנשארו עוד נותני שירות אמיתיים שרואים את טובת הלקוח ומוכנים לעשות הרבה למענו עם חיוך והרבה סובלנות.

 

אוקסנה ברדצקי.

 

----

 

הבעת תודה (מרץ 2015)
 
תוכן ההודעה שלום רב, ברצוני להודות על השירות המקצועי ויוצא הדופן שהעניקו לי ינון ומטי, מכונאים בסניף ראשל"צ, בהחלפת חלקים באופני שטח(מרידה 1-20), ובבנית גלגלים חדשים עקב שידרוג ואת הצומת הלב שהאופניים קיבלו מהם ועל מהירות העבודה שהיה ראויה לציון. ינון ומוטי נתנו מענה בלו"ז צפוף, גילו סבלנות, ביצעו עבודה איכותית ומעולה ונתן שירות מכל הלב, תודתי הרבה על השירות המצוין
 
שם דימה גליק

 

 ----

 

הבעת תודה. (ינואר 2015)  

 

בתאריך 15/1/2015 רכשנו אופניים מסניף ת"א (מנחם בגין 116). בסניף קיבלנו שרות, הדרכה ויחס מעולה מהמוכר העונה לשם דודי. רק בזכותו רכשנו אצלכם את האופניים. בהתאם להבטחתו, חיכו לנו האופניים בב"ש בחנות new- bick , גם שם התייחסו אלינו יפה וכל מה שהובטח נמסר לנו באדיבות. נשמח לקנות ממכם ציוד גם בעתיד.

ישראל עמישי

----

הבעת תודה. (ינואר 2015)

 

 

 

לפני שבועיים קניתי שתי זוגות אופניי כביש מרידה רציתי להודות ולשבח את המוכר עיינן מסניף ראשל"צ נתן שירות מצויין וסבלני והכי חשוב התאים אופניים לצרכים של בנותיי גם עם זה היה נראה בלתי אפשרי הוא מהפכות בכדי לרצות אותנו כלקוחות שזה לא מובן מאילו רציתי להודות על השירות בשמי ובשם בנותיי מרום ונדיר לעיינן למנהל עוזי בזכותם אני ימיליץ על הסניף לקבוצת הטריאתלון שלנו

 

 

 

יניב.
----

מחמאות לעובד (ינואר 2015)

רציתי לפרגן ולשבח עובד שלכם בסניף הנמל תל אביב ששמו אלאן,היום הגעתי בסביבות 6 בערב לכוון את הברקס האחורי באופנים החשמליות שרכשתי בחנות,אלאן טיפל בי באדיבות, במקצועיות ובשירותיות,אלאן כיוון לי את האופניים פיקס,גם דברים שלא ביקשתי ולא ידעתי לגבי האופנים, אלאן סידר לי,תוך כדי עבודה ,נתן לי יעוץ מקצועי לגבי האופנים ושירות ויחס באמת מעל ומעבר למצופה,יצאתי שבע רצון מאוד מהחנות.מקווה שמכתבי זה יגיע לגדי מינץ

אמיר עוזיאל

----

שמי טל סטיינמן  (ינואר 2015)

ברצוני להביע את הערכתי הרבה ולציין לטובה את עובדי ומנהל חנות האופניים של הרשת שלכם אשר נימצאת בעיר רעננה ברחוב היצירה 12 באזור התעשייה.

ברשותי אופניים חשמליות מדגם ריינבו, בכל פעם שיש לי איזו שהיא בעיה או שאלה עם האופניים אני תמיד מוצא אוזן קשבת, תמיד יש בחנות מישהו שיתן לי את השירות המיקצועי ביותר שיש.

רציתי לציין את  עובדי החנות שראויים לכל מילה טובה, רועי, שרון, הללוייה וכן גם מנהל החנות גידי.

 

 

 

אני תמיד מיתקבל בחנות בחיוך, ובהרגשה טובה.

 

 

 

אני תמיד יודע שהאופניים שלי בידיים הכי מיקצועיות שיש.

 

 

 

בברכת חג שמח ושנה טובה.

בברכה ותודה 

 

 

 

טל סטיינמן

 

 

 

 

----

ציון לשבח לעובדים בסניף האוניברסיטה  (דצמ' 2014)

 

 

 

ברצוני לציין לשבח את עומרי מלמד ואת פביו המנהל, העובדים בסניף האוניברסיטה. הגעתי לחנות לאחר שאופני נגנבו במטרה להתעניין ברכישת אופניים חדשים. עומרי יצא מגדרו כדי לעזור, והכל במסירות ובמקצועיות ובנעימות. גם פביו השתדל מאוד לעזור ולא חסך במילים כדי להסביר ולהדריך, ולכוון את ההילוכים עד שאהיה מרוצה במאת האחוזים. אני מודה להם על שהעניקו לי שרות מדהים שהפך לחוויית קניה של ממש, ועל כך מגיע להם ציון לשבח.

 

 

 

ארי איתן

 

 

 

----

שלום רב,

 

 

שמי דלית סרפרז ולפני שלוש שנים כתבתי אליכם בפעם הראשונה. כיום, יש לי את ההזדמנות להודות לכם שוב... לפני שבועיים בערך, רכשתי אופניים חשמליות בשם RAINBOW ROLLER - פיתרון חסכוני, זריז ויעיל להגיע / לחזור מביתי לעבודה מדי יום. אני רוצה לשבח את מר עינן קמחי והצוות שלו בסניף ראשל"צ על השירות, הסבלנות, המקצועיות והיחס האישי שקבלתי.

 

ישר כח ותצליחו!!

דלית סרפרז

----

שלום רב,

 

 

 

שמי טל סטיינמן

 

 

 

ברצוני להביע את הערכתי הרבה ולציין לטובה את עובדי ומנהל חנות האופניים של הרשת שלכם אשר נימצאת בעיר רעננה ברחוב היצירה 12 באזור התעשייה.

 

 

 

ברשותי אופניים חשמליות מדגם ריינבו, בכל פעם שיש לי איזו שהיא בעיה או שאלה עם האופניים אני תמיד מוצא אוזן קשבת, תמיד יש בחנות מישהו שיתן לי את השירות המיקצועי ביותר שיש.

 

 

 

רציתי לציין את  עובדי החנות שראויים לכל מילה טובה, רועי, שרון, הללוייה וכן גם מנהל החנות גידי.

 

 

 

אני תמיד מיתקבל בחנות בחיוך, ובהרגשה טובה.

 

 

 

אני תמיד יודע שהאופניים שלי בידיים הכי מיקצועיות שיש.

 

 

 

בברכת חג שמח ושנה טובה.

 

 

 

בברכה ותודה

 

 

 

טל סטיינמן

 

 

 

----

שלום רב ,
ברצוני לציין לטובה את העובד שלכם בסניף רשל"צ - שמואל

בתאריך 17.6.2014 הגעתי לסניפכם עם בני על מנת לרכוש עבורו אופניים חשמליים
שמואל קיבל את פנינו עם חיוך גדול, הסביר בסבלנות ובמקצועיות וענה על כל השאלות . כמו כן פניתי אליו גם לאחרונה וקיבלתי את אותו יחס ובאותה סבלנות רואים שהבחור ממש אוהב את עבודתו! אין ספק שיכול ללמד הרבה אחרים כיצד יש לתת שירות !
הייתי בהרבה חנויות בחיי אך אין ספק שחווית קניה כזו איני זוכר !!!
בברכה ,
אריק מזרחי

 

 

 

 

 

שלום,

רציתי להביע את שביעות רצוני הרבה מהשירות שקיבלתי מעומרי, פאביו ועוד עובד ששכחתי את שמו, בסניף אוניברסיטת ת"א. השירות שניתן לי היה מקצועי ומסביר פנים, אדיב, סבלני ואישי, תוך הקשבה לצרכיי ומתן מענה בהתאם, וזה לא מובן מאליו!!! מעבר לזה האופניים שרכשתי (דגם schwinn) מקסימות ואיכותיות, ופשוט תענוג צרוף לרכוב בהם...
תודה רבה על חוויית קנייה מהנה ושירות מעל המצופה!!
בטוח שאחזור ואגיד גם לחבריי.
גילה וולאנסי
סופר יעקב

כרוכב חדש, בגיל מתקדם, פניתי לקבלת הדרכה על האופניים בסנפכם, סגולה פ"ת. תיקון תקר, הרכבת מינשא לרכב ,
בדיקה כללית. ברצוני לציין את מלוא הערכתי לצוות החנות אשר הדריכו ,יעצו, ולא עזבו אותי עד שהרכבתי בעצמי את
הגלגל האחורי לאחר תקר. עלי להמליץ בחום בפני כולם על הצוות הנהדר, הלוואי וירבו כמותם.
סופר יעקב
פתח-תקווה

2013 יוסי טלמור.

קניתי בשבוע שעבר אופניים בסניף הראשי בעזריאלי. ליווה אותי במהלך הקנייה ולאחריה מר מוטי חזן לשביעות רצוני המלאה.

הנני לציין את מקצועיותו הרבה בנושא אופניים וכן את רמת יחסי האנוש ,ההתייחסות והסבלנות שלו לאורך הקשר בינינו עד לרכישה.

הנני מאחל לכם הרבה עובדים שכמותו. אבקש להעביר תוכן מכתב זה להנהלה ולמוטי עצמו.

יוסי טלמור

__________________________________________________________________________________


2013 יאיר זיו

ברצוני להודות לדניס, עומר, סשה ואנדריי מסניף פתח תקווה על השירות המצוין והאכפתיות והחוויה המצטיינת שעברתי בתור

ברצוני להודות לדניס, עומר, סשה ואנדריי מסניף פתח תקווה על השירות המצוין והאכפתיות והחוויה המצטיינת שעברתי בתור

 

ברצוני להודות לדניס, עומר, סשה ואנדריי מסניף פתח תקווה על השירות המצוין והאכפתיות והחוויה המצטיינת שעברתי בתור

 

ברצוני להודות לדניס, עומר, סשה ואנדריי מסניף פתח תקווה על השירות המצוין והאכפתיות והחוויה המצטיינת שעברתי בתור

לקוח חדש, עזרו לי להחליט על אופניים והצורך והידע המקצועי שלהם מושלם, ללא ספק אמשיך לחזור ולהנות בחנות

יאיר זיו

__________________________________________________________________________________

2013 אסף

שלום רב, ברצוני להודות על השירות המקצועי ויוצא הדופן שהעניק לי אבי, מנהל סניף ראשל"צ, בהחלפת שילדה סדוקה

באופני שטח, ועל מהירות תגובה ראויה לציון. אבי נתן מענה בלו"ז צפוף, גילה סבלנות, ביצע עבודה איכותית, נתן שירות

מכל הלב, וגילה יצירתיות רבה בפתרון בעיות במסגרת התהליך. תודתי הרבה על השירות המצוין. יישר כח! אסף

__________________________________________________________________________________

2013 שניר שמואל

 

 

 

 

 

 

 

היום אני וחברה שלי קנינו מהחנות שלכם לעד עזריאלי 2 זוגות אופניים מתקפלות,וברצוננו להגיד לכם כמה מילים טובות, דודי הוא מוכר מקסים וסבלני ומסביר על כל דבר ודואג שנצא הכי מרוצים שאפשר , וגם כל שאר העובדים סרגיי , מוטי , עובדיה עשו לנו תהרגשה הכי טובה שאפשר ואני בטוח שאנחנו נחזור אליכם ונשלח עוד לקוחות שיהיו מרוצים כמונו. יישר כוח נ.ב יש לנו תמונות יפות של האופניים שלכם שאני בטוח שהייתם רוצים לשים באתר יעזור לכם במכירה של הדגמים האלה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 אלון בוצר

 

 

 

 

 

 

 

תודות למוטי ודודי בסניף עזריאלי על שירות יוצא הדופן

 

 

 

 

 

 

 

שלום רב, מבקש להביע תודה והערכה רבה למוטי ולדודי, מהם רכשנו שני זוגות אופניים. משהתברר ששילדה אחת גדולה מהדרוש, סייעו בהחלפתה, למרות שהדגם אזל מהמלאי, דבר שהוביל למתן שדרוג - זאת על מנת שיינתן ללקוח מענה שלם והולם . מדובר ברמה גבוהה של שירות, שניתן תוך גילוי רמה מקצועית גבוהה ויחס מצוין ללקוח, דבר שאינו מובן מאליו!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 נתנאל גביזון.

 

 

 

 

 

 

 

חברים יקרים, רק רציתי לתת מילה טובה לסניף המעולה שלכם בפתח תקווה. דניס והצוות הפכו את המקום לבית של האופניים שלי (ושל אשתי)... תמשיכו ככה :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 שלום גדי

 

 

 

 

 

 

 

אני מבקש להביע תודה לצוות של החנות בנמל תל-אביב על העזרה שהגישו לעמותה במהלך פעילות.

 

 

 

 

 

 

 

ביום שלישי האחרון היתה פעילות של 16 נערים ממקווה-ישראל שרכבו לחוף תל ברוך.

 

 

 

 

 

 

 

במהלך הרכיבה חזרה באזור הנמל , היו לנו 5 פנצרים בשלושה זוגות שנשארו איתי מאחור מלאי הפנימיות השמישות שלי אזל, מעבר לכך, בשל התקלות עמדתי לאחר את ההצבעה (זהו יום הבוחר

 

 

 

 

 

 

 

עברנו ליד החנות שלכם בנמל באזור השעה 7 בערב, נכנסתי לחנות וביקשתי עזרה ראשונה, למלא לי חומר ואויר בגלגל מפונצ'ר ע"מ שנוכל להמשיך את המסע חזרה.

 

 

 

 

 

 

 

היו בחנות 2 אנשי צוות, הם חשו "במצוקה שלי" (לא ספרתי דבר על הקשר המסחרי בנינו ), אחד מהם הפסיק מיידית את עיסוקו ולאחר מס דקות החזיר לי את הגלגל לנסיעה.

 

 

 

 

 

 

 

הודתי לבחורים, אך שכחתי לשאול אותם לשמם.

 

 

 

 

 

 

 

בשיחת הסיכום של כל הקבוצה ציינתי זאת בפני הנערים כי זוהי דוגמא לאנשים טובים באמצע הדרך.

 

 

 

 

 

 

 

גדי, אודה לך אם תעביר את תודתי והערכתי אליהם

 

 

 

 

 

 

 

נראה שאתם עושים עבודה טובה בבחירת הצוותים שלכם

 

 

 

 

 

 

 

דרור Dror

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הבעת תודה והמלצה לאיש יקר

 

 

 

 

 

 

 

לכבוד חברת רוזן מינץ שלום רב לפני כמה חודשים רכשתי אופני GT סנסור 9 פרו כולל ציוד רכיבה אתמול רכשתי זוג נוסף לאישתי מרידה ONE 20 כולל ציוד רכיבה רציתי להודות אישית והרגשתי חובה לכתוב לכם על איש יקר שושן בועז מקבוצת 500 וואט העמקים אשר המליץ לי לרכוש את שני זוגות האופניים בחברת רוזן ומינץ שושן בועז המליץ לי לרכוש את האופניים דרך סניף עפולה אצל רפי גבאי ואכן עשיתי את הרכישה דרך רפי מסניף עפולה אופניים אחד שלא היה לרפי בעפולה הוא דאג לי דרך סניף הנמל אצל יניב מנהל החנות ואכן קיבלתי יחס חם ואדיב והרגשתי חובה להודות להם על היחס ואדיבות הלב ובמיוחד להודת מעומק ליבי בהערכה רבה לבועז שושון מ500 וואט העמקים על הדאגה ההמלצות והדירבון והפירגון שגורמים לי ולאישתי להנות מהרכיבה והדיווש אמרתי לבועז שושן שאני מתכוון לרכוש בעתיד עוד שני זוגות נוספים לבני ולאבי והוא ללא היסוס המליץ על חברתכם רוזן ומינץ ואמר שאני אקבל את התמורה הטובה ביותר למחיר עם יחס אדיב ומיקצועי ואכן כן בעתיד כשרכוש שוב אופניים אני אחזור סניף עפולה לרפי גבאי בהמתצתו של שושן בועז מ500 וואט העמקים אז תודה רבה שבוע טוב ובהצלחה בגלל אנשים כאלה שווה לחזור לחברת רוזן ומינץ וגם להמליץ לחברים ומכרים להתראות ברכישה הבא ותודה רבה ובהערכה חרוני ליאור

 

 

 

 

 

 

 

מושב יתד

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 הילה כספי חצרוני

 

 

 

 

 

 

 

לחברת רוזן ומינץ שלום רב לפני כמה חודשים רכשתי אופני GT סנסור9 פרו וגם ציוד רכיבה בסניף רוזן ומינץ עפולה אתמול רכשתי זוג נוסף אופני מרידה ONE 20 גם דרך סניף עפולה אך הרכישה עצמה התבצעה דרך סניף נמל תל אביב רציתי לציין את רפי גבאי מסניף עפולה על השרות והיחס והדאגה וגם את יניב מסניף הנמל בתל אביב אך יותר מכולם אני רוצה להודות ולציין את בועז שושן מקבוצת 500 וואט העמקים שבזכות ההמלצות על חברת רוזן מינץ ועל הדאגה ועל העזרה בועז שושן מ500 וואט העמקים המליץ לי לקנות את שני זוגות האופניים ואת כל הציוד אגב אתמול רכשתי עוד ציוד רכיבה בועז המליץ בחום על חברת רוזן ומינץ ועל סניף עפולה ועל רפי גבאי בפרט ואכן כן נוכחתי וראיתי שבפעם השנייה שאני רוכש אופניים וציוד בחברתכם היחס והאדיבות פשוט שובה לב יחס אישי ומחמם לב רציתי להודות לרפי גבאי מסניף עפולה וליניב מסניף הנמל בתל אביב ובמיוחד לשושן בועז מ500 וואט העמקים בקרוב אני רוצה לרכוש עוד זוג אופניים לאבי ולבני אשמח לרכוש אצלכם אופניים נוספות תודה לרפי גבאי מעפולה יניב מהנמל ובמיוחד לבועז שושן מ500 וואט העמקים אני מאוד מעריך את ההמלצות והיחס האישי ורציתי להודות לכם מקרב לב ישר כוח ובהצלחה בועז שושן בזכות הדירבון והפירגון עשית לי ולאישתי חשק לא להפסיק לפדל ולמצוא

 

 

 

 

 

 

 

הנאות אחרות בחיים שיהיה שבוע טוב בהצלחה ונתראה ברכישה הבאה:-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 יוסי דגון

 

 

 

 

 

 

 

ברצוני להודות לירון ולצוות עובדיו מסניף נתניה על הטיפול המהיר והמקצועי בו טופלה הבעיה שהייתה לאופניי מסוג רוקי מאונטן.

 

 

 

 

 

 

 

הופתעתי לטובה מהגישה העניינית והמקצועית של החברה בטיפול ובפיתרון לשביעות רצוני. על כך

 

 

 

 

 

 

 

כולכם ראויים לתודה והערכה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013 דרור Dror

 

 

 

 

 

 

 

אני עובד עם רינת מאז פבר השנה.

 

 

 

 

 

 

 

עד היום הבעתי את הערכתי לשיתוף הפעולה בנינו ישירות עם רינת, אני רואה לנכון לחלק זאת גם אתך כחבר הנהלה.

 

 

 

 

 

 

 

כלקוח אני חש שהיא פרטנרית נהדרת לעסקים, נעימה, מאד שרותית, קשובה ומשכילה לשמור על שביל הזהב בליצג את רוזן -מינץ וכמו כן את העמותה כלקוח אצלכם.

 

 

 

 

 

 

 

כמנהל מכירות ותיק, אני מוצא אותה כנכס לחברתכם.

 

 

 

 

 

 

 

התברכתם,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 איתמר

 

 

 

 

 

 

 

הוקרה גדולה על הארגון והביצוע של הטיול שנערך בסוף השבוע האחרון.

 

 

 

 

 

 

 

לא פשוט לארגן טיול במסלול טובעני מבלי להכיר את כל המשתתפים בצורה אישית ולדעת את היכולות של כל אחד, איני רואה זאת כמובן מאיליו.

 

 

 

 

 

 

 

אני מבקש להדגיש את הבחירה המצוינת של המדריך יואב, ניכר כי היה ערוך לכל תרחיש ונתן מענה לכל התפתחות וביחס הראוי.

 

 

 

 

 

 

 

הוקרה לעובדי החברה שהשתתפו בטיול ונתנו הרגשת ביטחון כלילת ברכיבה, במקצועיות ובאהבה שלהם לרכיבה, ובנכונות שלהם לעזור בכל צורך.

 

 

 

 

 

 

 

כרוכב שבילים מושבע היה לי העונג להכיר תא שטח שונה ומאתגר מעבר לרמת הרכיבה שלי עד היום, לא הייתי יכול לעשות זאת בלי התמיכה של הקבוצה .

 

 

 

 

 

 

 

בנוסף מקצועיות העובדים (אני לקוח של סניף פ"ת כבר שנים) וקו המוצרים של החברה מבטיח לי שכל קנייה שאני מבצע תהיה קניה נכונה המתאימה לצרכים האישיים שלי.

 

 

 

 

 

 

 

על כך אני מוקיר את מנהלי החברה שהנחילו DNA כזה שמאפשר ללקוחות להרגיש כמו בבית בכל אחד מסניפי הרשת.

 

 

 

 

 

 

 

חג אורים שמח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 דניאר סדיקוב

 

 

 

 

 

 

 

סניף עזריאלי. כל הכבוד! כל אחד חייב לקרוא!

 

 

 

 

 

 

 

היום הייתי בסניף עזריאלי וטיפלו בבעיה באופנים שלי. השרות היה ברמה בין-לאומית!!!! כל הקבוד!

 

 

 

 

 

 

 

גם לפני חודש כשה קניתי את האופניים באותו סניף צוות החנות עזרו לי לבחור נכון ובידיוק מה שאני רציתי.

 

 

 

 

 

 

 

תודה על הכל !

 

 

 

 

 

 

 

תודה ענקית למוטי חזן ליניב ולכל הצוות החנות והרשת על סבלנות ושירות המעולה. תודה גם לדן תורג''מן שהיה כל הזמן בקשר!

 

 

 

 

 

 

 

שווה לכל אחד! אחלה שרות!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 ישי רבינוביץ

 

 

 

 

 

 

 

הבעת תודה לסניף עזריאלי - התקבל בפורום האופניים שבאתר שלנו

 

 

 

 

 

 

 

אני שמח להודות לרשת ( R&M ) ולצוותי החנויות:ליד עזריאלי (יפתח והמנהלים) וראשל"צ - אבי שי. קניתי תיק נהדר של DAKINE ללא שקית המים. החברה האלה עשו את כל המאמצים שאקבל. יישר כוח וכל הכבוד !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 טל עטרות

 

 

 

 

 

 

 

שלום רב,

 

 

 

 

 

 

 

אני רואה חובה נעימה לציין בפנייך ולשבח את משה.

 

 

 

 

 

 

 

רכשתי כבר 3 זוגות אופניים ברוזן ומינץ ולאחרונה התחדשתי בדגם מצויין של MERIDA .

 

 

 

 

 

 

 

מזה מספר חודשים מטפל באופניים בסניף רעננה שם פגשתי צוות מקצועי וחנות שנעים למאד לשוב אליה.

 

 

 

 

 

 

 

באופן מיוחד אציין את משה כמקצוען אמיתי עם מענה לכל בעיה עם האופניים החדשים עד שנוכח שהפתרון משביע רצון ומאפשר

 

 

 

 

 

 

 

רכיבה ראויה.

 

 

 

 

 

 

 

כל זאת ביחס אישי ולבבי והתייחסות רצינית שקשה למצוא היום אצל נותני שרות בארץ.

 

 

 

 

 

 

 

יישר כוח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 נעמה ואבנר

 

 

 

 

 

 

 

נכנסנו לשדרג אופניים לילדה ויצאנו עם שלושה זוגות אופניים (הילד יקבל את הקודמים של הילדה)

 

 

 

 

 

 

 

ועם התלהבות וידיעה שעולם חדש של טיולים וחוויות משפחתיות נפתח בפנינו.

 

 

 

 

 

 

 

רצינו להודות קודם כל למיקי, על העזרה, הסבלנות והיחס האישי למרות העומס הגדול של חול המועד,

 

 

 

 

 

 

 

על המקצועיות וההסברים המפורטים ועל הצטרפותו להתלהבות שלנו. אנחנו בטוחים שעוד נפגש בשבילים

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עפר שדה- אלוני אבא

 

 

 

 

 

 

 

ברצוני לציין לטובה את היחס שקבלתי בסניף ומהמנהל ליעד , ( בגלל העדר יחס כזה מהמנהל הקודם עזבתי את הסניף ..) כמו כן השרות המקצועי שכלל הרכבת זנב האופניים מחדש כולל מיסבים , עבודה שבוצעה ע״י ינאי במקצועיות מושלמת ולשביעות רצוני המלאה יישר כוח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 איתמר שחם

 

 

 

 

 

 

 

תודה לרשת רוזן מינץ – בסניף פתח תקווה

 

 

 

 

 

 

 

שלום היום קניתי את זוג האופנים ה- 7 ברשת רוזן מינץ.ברגע זה כל בני הבית מאובזרים באופנים כל אחד לפי צרכיו ומאפיני הרכיבה שלו. ליוו אותי לאורך כל הדרך הצוות הנפלא של סניף פתח תקווה בהתחלה ציון ופביו והיום דניס, אנשים מסורים אשר עזרו ביעוץ מקצועי ובהתאמה מצוינת של האופנים לרוכב. השרות תמיד מחלקה ראשונה ועל כך תודתית. היום משפחתי נהנת מספורט עממי ברמה מקצועית החל מגיל 12 עד 50. תודה לדניס ולרשת על השרות והתמיכה יישר כח. ממשפחת שחם במושב תימורים.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 וויקטור בר-און

 

 

 

 

 

 

 

השבוע שדרגתי אופנים בסניף פתח תקווה אני רוצה להודות לדניס ושלמה על השרות הטוב הסבלנות הרבה והמקצועיות. תודה רבה ויקטור

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 עמית משגב.

 

 

 

 

 

 

 

.תודה רבה – סניף כרמיאל

 

 

 

 

 

 

 

חשוב לי לומר תודה לעודד מסניף כרמיאל על הטיפול והשרות המעולה שקיבלתי .

 

 

 

 

 

 

 

הדברים הכי חשובים לי כשאני מגיע לטפל באופניים זה אנרגיות טובות בחנות

 

 

 

 

 

 

 

ודיבור בגובה עיניים,בלי פלצנויות ובלי לדפוק מושגים מהתחום שגורמים לי

 

 

 

 

 

 

 

להרגיש כמו אהבל.

 

 

 

 

 

 

 

עודד שיחק אותה גם נתן שרות וגם טיפל לי במרידה אול מאונטיין 3000

 

 

 

 

 

 

 

ועכשיו הן מוכנות לסינגל הבא... אז תודה .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 דויד

 

 

 

 

 

 

 

שלום לכם!!! הופתעתי לקרוא במגזין האחרון של MBA בטיפ החודשי שאסף ג'רבי מנהל את סניף מודיעין. בתור לקוח שרכש ורוכש מכם בעשרות אלפי שקלים אופניים וציוד רכישה אני חייב לומר לכם שהבחורצ'יק הזה נכס לרשת שלכם. הוא טרח להתאים לי אופניים באמינות ומקצועיות מירבית. הנחה אותו בשדרוג שתאם את צרכיי האישיים ולא תרכי המכירות שלכם ומאז אני לקוח מאוד מרוצה שלכם. רכשתי ממנו בסכומי עתק מבחינתי ותמיד ידעתי בוודאות שהוא מייעץ לי כידיד נאמן ולא סוחר ממולח. באופן לא מפתיע זה פשוט גרם לי לרכוש.. יותר. הכרתי אותו בראשון עקבתי אחריו לסניף הירקון ואחר כך למודיעין והצטערתי מאוד כשהוא עזב. אני מבטיח לבקר אותו בקרוב במודיעין למרות המרחק הרב. בהצלחה לכולכם. לקוח מרוצה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 אבישי

 

 

 

 

 

 

 

אני מבקש להביא בפנכם את תודתי לעובדי רוזן מינץ סניף ראשון לציון על השירות המסור , הידע המקצועי והאמינות.

 

 

 

 

 

 

 

בסניף יש אוירה נעימה אותה משרה המנהל אבי שי שקשוב לכל שאלה או בקשה. עובדי הסניף כולם - עינן, מכונאי האופניים שדובר אנגלית, הבחור הצעיר ובראשם המנהל כמובן, מעניקים חווית שירות לכל מי שנכנס בדלת.

 

 

 

 

 

 

 

אפשר לומר שבאתי בשל טעות ונשארתי בכלל השירות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 סניף כרמיאל

 

 

 

 

 

 

 

שלום,

 

 

 

 

 

 

 

שלום רב, שמי אלכס בונצ'וקוב ואני כבר מי זה 7 שנים לקוח של רוזן מינץ –סניף כרמיאל. ברצוני לציין את השירות יוצא דופן שאני מקבל בזמן האחרון בסניף עודות לצוות של החנות ובמיוחד טכנאי עודד. עודד עוזר בכול שאלה, סבלני, מקצועי,נותן שירות מהלב ואני מרגיש אכפתיות שהוא מקרין ללקוחות. ובאופן כללי אני מאוד מרוצה מהשירות בסניף כרמיאל.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 אלכס

 

 

 

 

 

 

 

שלום רב, שמי אלכס בונצ'וקוב ואני כבר מי זה 7 שנים לקוח של רוזן מינץ –סניף כרמיאל. ברצוני לציין את השירות יוצא דופן שאני מקבל בזמן האחרון בסניף עודות לצוות של החנות ובמיוחד טכנאי עודד. עודד עוזר בכול שאלה, סבלני, מקצועי,נותן שירות מהלב ואני מרגיש אכפתיות שהוא מקרין ללקוחות. ובאופן כללי אני מאוד מרוצה מהשירות בסניף כרמיאל.

 

 

 

 

 

 

 

תודה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012 ערן לרנר

 

 

 

 

 

 

 

אני בעל אופני מרידה כבר כשנתיים ונהנה מרמת שרות גבוהה, רציתי לשבח את ינאי ודימה מסניף חיפה קסטרא. לאחר היכרות עם הדמות הצבעונית והצינית (ינאי) למדתי להעריכו ולהנות מחברתו ינאי מכונאי מדופלם ונותן תמיד פתרונות בזמן אמת לבעיות שצצות מידי פעם.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 רונן דקיס

 

 

 

 

 

 

 

מכתב הערכה .ברצוננו לציין את השרות המקצועי להפליא והאדיב של הצוות מנהריה ליאור ורונן טיפול וייעוץ הוגן בברכה, צוות רוכבי רפאל בנהריה מיכה רונן מוטי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 דניאל

 

 

 

 

 

 

 

לצערי כחבר מועדון , שקנה כבר כמה זוגות אופנים וגדל על רוזן מינץ מסקטבורד גלישה עד אופני הרים , לאחרונה היחס בחנויות הרשת בשנים האחרונות מצד מוכרי האופניים תמיד מתנשא ולא רק ברוזן אלה בכל חנויות האופנים מה שכן השבוע הגעתי בגלל המבצע לקנות כמה דברים , ועזר לי מוכר בסניף תל אביב בשם אריאל ווקנין אני רוצה להגיד שהרבה זמן לא נתקלתי . בשירות כל טוב , ואפילו שקניתי רק כמה דברים קטנים הבחור חייך הסביר ונתן לי חשק לפעם הבאה , אני מקווה שכל המוכרים יהיו כמוהו . שבן אדם מוכר מהלב ולא מרעב הוא ימכור יותר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סניף נהריה 2011

 

 

 

 

 

 

 

שרות למופת.

 

 

 

 

 

 

 

שלום ברצוני לציין את השרות שקבלתי היום מליאור במרכז בנהריה שרות אדיב ומקצועי היכול לשמש כדוגמא לשאר לקוחות. רוזן ומינץ בנהריה היום ללא ספק המובילה בשירות לאופניים מקצועיות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 איציק מ.

 

 

 

 

 

 

 

אני לקוח של חנות האופניים רוזן & מינץ מזה כ 8 שנים.

 

 

 

 

 

 

 

השירות הניתן בחנות בכרמיאל , הוא יוצא מן הכלל חריג באדיבות ,בנכונות ,ברצון ,בעניין,בהקשבה ובמקצוענות הטכנית הראויה לציון.

 

 

 

 

 

 

 

כל בקשה, כזו או אחרת. מטופלת באופן מידי ומקצועי על ידי שביט .

 

 

 

 

 

 

 

כל בעיה טכנית מקבלת טיפול והתייחסות של עודד המגלה כשרון מקצועי.

 

 

 

 

 

 

 

בעיני זה יוצא מן הכלל.

 

 

 

 

 

 

 

לאחרונה התגלתה בעיה באופניים שברשותי. הבעיה הוצגה לעודד.

 

 

 

 

 

 

 

התגובה הייתה הבעיה תתוקן. עודד ביצע כיוון להילוכים באופן יוצא מן הכלל כל הכבוד .

 

 

 

 

 

 

 

אנשים מסוג זה, הם הנציגים הראויים לארגן ולנהל חנות ברמה מקצועית גבוהה! כל הכבוד....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 רונן דוקס | ארגון: רפאל

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שלום שמי רונן ויש בידי אופני גארי פישר 2011 שלא נרכשו ברוזן. עד עתה נמנעתי מלהגיע בכדי לטפל באופניים בסניף בנהריה מסיבות שאיני רוצה לפרטן. היום הגעתי וקיבלתי מרונן בסניף נהריה שרות מקצועי ואדיב שאין לתארו במילים. אמשיך להגיע ולהמליץ לחבריי ברפאל על המקום . אנא העבירו לו מסר זה.עוד אציין שאני חבר מועדון.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 משה אלון סניף מודיעין

 

 

 

 

 

 

 

ברצוני לציין לשבח את שני המוכרים המקסימים !!! שהיו ביום רביעי האחרון 17/8/2011 בשעות הערב במודיעין.

 

 

 

 

 

 

 

למרות שהגעתי ממש בסגירה (ואפילו אחרי), נשארו שעה אחרי הסגירה באדיבות ובסבלנות ונענו לכל "חפירותי"

 

 

 

 

 

 

 

שמם של המוכרים הוא : רן ומיקי. כל הכבוד. אני בטוח שעם מוכרים כמותם תגיעו רחוק.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 חזי שקורי

 

 

 

 

 

 

 

לארז מסניף הנמל: אני רוצה להודות לך מכל הלב על הסבלנות, הידע המקצועי, היחס החם ועל התאמה מדויקת של אופניים המתאימים למטרותיי. לאחר השוואות בחנויות מובילות אני שמח שרכשתי את אופניי( GT AVALANCH 3 ) ברוזן&מינץ. ארז, יישר כח

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 אריה

 

 

 

 

 

 

 

לקראת נסיעה ל-חו"ל לחופשת אופניים הכנסתי את האופניים לבדיקה וטיפול בסניף מודיעין, ביום ג'' אחה"צ. ביקשתי לקבל את האופניים לאחר הטיפול ביום ה'', כדי שנספיק לרכוב עליהם ב-סופ"ש ולבדוק שהכל תקין לפני האריזה. למרות הזמן הקצר שנותר והצורך לטפל באופניים רבים בחנות, צוות החנות עשה מאמץ כביר לסיים את הטיפול באופניים וביום ה'' כבר קיבלתי את האופניים והספקתי לבדוק אותם לפני האריזה והנסיעה. אני רוצה להודות לצוות החנות, ובמיוחד לרן ולהביע הערכתי על ביצוע הטיפול במהירות ובאיכות! המשיכו כך!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סניף כרמיאל 2011 דותן מאיר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאחרונה שידרגתי את אופני הכביש שלי, לאחר מספר רכיבות ראיתי שאני לא מגיע לכיוונים הנדרשים של הכיסא, הפדלים ההילוכים וכו.... הבאתי את האופנים לסניף כרמיאל, קיבל אותי בברכה המכונאי של הסניף , עודד חנניה , במשך שעתיים וחצי טיפל בי כמו שמטפלים בלקוח VIP בבית מלון. החל מלחבר את אופני לטרינר ולכוון את מיקום הכיסא וההילוכים ועד לכיוון הקליטים בנעליים כמו שעושים בחנויות היוקרה של בירקנסטוק.... אקיצר , שירות כזה לא קיבלתי כבר שנים!!!! עודד בחור ענק (תרתי משמע) , כל הכבוד!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 דורון שוסטר

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מוצא לנכון לשבח את רונן מסניף ראשל"ץ.

 

 

 

 

 

 

 

אני מטפל בסניף מזה 4 שנים .

 

 

 

 

 

 

 

רונן מקצוען ברמות על, נחמד מאוד, בעל גישה שירותית, הוגן- אני פשוט מתפעל ממנו!

 

 

 

 

 

 

 

תמיד מוצא את התקלה ומתקן את הדרוש.

 

 

 

 

 

 

 

תמיד מחייך וסבלני כלפי הלקוחות וכלפי הקולגות שלו - יוצר אווירה חיובי.

 

 

 

 

 

 

 

לא מנסה לדחוף דברים אלא מנסה לעזור ונותן עיצות מצוינות.

 

 

 

 

 

 

 

כמו כן הוא רוכב בעצמו ומתלהב ממסלולים כמו כולנו ....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סניף ראשל"צ 2011

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

לאחר סיבובים רבים ברחבי הארץ, נסיונות במגוון רשתות אופניים וחנויות פרטיות, מצאתי את הסניף האהוב עלי- ראשל"צ תותחים!! עינן מדהים, אבי מקצועי, סרול מתוק להפליא, רונן הוא מלך העולם- עושה פלאים בתיקונים.

 

 

 

 

 

 

 

אני סומך עליכם שזה יימסר אליהם גם באופן אישי, כי זה חשוב יותר אפילו מתלונות של לקוחות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 נתניה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני בדרך כלל , איך לומר ,,, דל במחמאות ולרוב שוכח אותן ,

 

 

 

 

 

 

 

איך שהוא ביקרתי בסניף שלכם בנתניה ,ונתקלתי באנשים נחמדים שעזרו לי לצאת מהברוך שלי .נשברה השילדה , אוקי , התאימו לי אחרת טובה , עזרו לי להבין מה נכון לעשות , ומה לא .לקחו הרכיבו , השלימו לי מה שלא היה טוב , ואני ככה יוצא מרוצה ,,

 

 

 

 

 

 

 

ואני רוצה להודות להם באמצעות מי שיקרא זאת ,הם באמת בסדר החברה האלה .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 ניר באבו

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני לקוח של חנותכם בנמל ת"א וברצוני לעדכנכם בנכס שעובד אצלכם.

 

 

 

 

 

 

 

אני רכשתי אופני מרידה בהתאמה לצרכי בהמלצתו של ליעד שפגע בינגו- כמובן שאחרי רכיבה יש קצת צורך בכיוונים והוא כמקצוען אמיתי מטפל באופניים וזה מראה שהוא איש שירות מעולה.

 

 

 

 

 

 

 

אני ממש נהנה לקבל שירות ולרכוש אביזרים באמונה שלמה בכל מה שליעד ממליץ.

 

 

 

 

 

 

 

תשמרו טוב טוב על נכס שכזה הלוואי וכולם בכל תחום היו נותנים שרות שכזה.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 חמודי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני כבר לא יודע ממה להתפנק יותר,

 

 

 

 

 

 

 

מהסניף בכרמיאל או מהמכונאי של סניף כרמיאל עודד.

 

 

 

 

 

 

 

איזה בחור...אין מילה מדויקת לתאר,

 

 

 

 

 

 

 

אני הייתי מגדיר הכי טוב...קוסם!

 

 

 

 

 

 

 

אין דבר אחד שהוא לא פותר ועוד בשניות, זה קוסם אמיתי.

 

 

 

 

 

 

 

תמיד עם חיוך ותמיד עם הסבר מיקצועי ואמין עד שאני מבין, אם אני לא מבין הוא מתחיל מהתחלה כמה פעמים שרק צריך.

 

 

 

 

 

 

 

עשיתי טיפול ענקי לאופניים שלי כולל פתיחת בולמים ניקוי שלהם והחלפת שמנים, אני מבטיח שהבולם עובד יותר טוב מחדש.

 

 

 

 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד