• news

חדשות

כל מה שחדש ומתחדש, חדש על המדף, מבצעים, כתבות, מאמרים, ציוד חדש, מידע מעניין מהעולם ועוד.

>> עוד בחדשות

::   סניף הגלישה בחיפה מתחדש   

::   דגמי רוקי מאונטיין 2016 כאן

::   חשמליים חדשים מתקפים 20"

::   מהי מידת השלדה בשבילי ?

:: דגם חשמלי מתקפל Rainbow חדש  

 

מרידה 2015 - הרעיונות שלנו - היתרון שלך !

23/10/2014

בעשור האחרון, רוכבי קבוצת  Multivan Merida זכו להצלחות אדירות בסבב הקרוס קאנטרי העולמי של ה UCI. רוכבים בעלי שם כגון ריטה גאן וחוסה הרמידה זכו בתואר אליפות העולם ובאין ספור אליפויות ותארים עולמיים ואולימפים.

המשוב מהרוכבים והשימוש האינטנסיבי במירוצים, משביחים את הגזע.

 

דגם על בסדרת ה BIG 7  שבשימוש קבוצת MULTIVAN MERIDA

 

דגמי 2015 של MERIDA מציעים לרוכב המתחיל והתחרותי את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם.

 

 

 

שימוש בצירים חלולים ומעובים במזלג  (15מ"מ) ובמשולש האחורי (12 מ"מ). הצירים משגמים את רגלי המזלג ואת המשולש האחורי לכדי יחידה אחת קשיחה ועמידה בעומסי פיתול ולחץ צדי

 

 

תהליך המעצב צינורות אלומיניום בלחץ שמן המקנה למבנה השלדה חוזק  ללא תוספת במשקל.

 

 

עיצוב     חתך  צינורות אלומיניום בתבנית באמצעים מכניים והשימוש באלומיניום מסוג Racelite 6061  מוזילים את עלויות יצור אך  התוצאה היא שלדה קלה מעוצבת וחזקה במחיר שווה לכל כיס. 

צינורות אלומיניום בחתך ייחודי למרידה המציעים עובי משתנה לאורכם; עובי דופן מקסימאלי    בקצוות הצינור להגדלת שטח המגע בצמתי הריתוכים ועובי דופן מינימאלי במרכז הצינור. 

 

אלומיניום בסטנדרט תעופתי העובר תהליך טרמי לחיזוק .  התוצאה צנרת בעלת עובי דופן משתנה. 

 

 

גם שלדות אלומיניום יכולות להיות נאות. לאחר עבודת הריתוך והחיסום, ריתוכי השלדה עוברים החלקה וליטוש  עדין התורם למראה זורם ומקצועי ללא "תפרים", במראה הדומה למראה של שלדות קרבון.

 

הפתרון העדכני להתקנת מעצור דיסק על השלדה- ללא צורך במתאנים, עם חיבור ישיר לשלדה, קל, לתחזוקה וקל משקל.

 

 

צינור ראש בשלדה קוטר משתנה. בחלק התחתון הקוטר גדול הוא  1.5 אינץ''- התוצאה היא היגוי מדוייק וחד. 

 

 

שימוש בטכנולוגיה זאת, מבטיח אחידות בהתנהגות המתלה האחורי באופניים עם מהלך עד 120 מ"מ ללא קשר למידות האופניים.

 

 

הובלת כבלי ההילוכים, תפעול בולם הזעזועים האחורי ומוט האוכף ההידראולי-בתוך צינורות השלדה. התוצאה : הגנה על הכבלים, שמירה על השלדה משפשופים ומראה "נקי". 

 

 

Doun Tube Exit    פתח יציאת כבלי התפעול נדיב בתחתית הצינור הראשי קרוב לציר המרכזי - לתחזוקה קלה, הולכה טבעית של כבלי השליטה ללא פיתולים מיותרים.

  Double Stop מובילי כבלי ההילוכים  (למעביר קדמי ואחורי ) מקובעים לשלדה ולמשולש האחורי ולכן  מבטיחים דיוק בהעברת הילוכים גם בזמן פעולת מתלה אגרסיבית.

 

 

בולם צף הנע יחד עם זרועות המתלה האחורי. מערכת זאת מצטיינת ברגישות רבה למהמורות קטנות, בליניאריות לאורך מהלך המתלה ובקשיחות צדית. מתלה זה משמש את סדרת הדגמים החדשה של מרידה ONE TWENTY בשנת דגם 2015.

 

על המשכך האחורי באופניים בעזרת כבל המוצנע לאורך השלדה ואינו פוגע במראה האופניים

 

 

 

מתלה בעל ציר וירטואלי. מתלה רב זרועות זה, נע באופן ייחודי ומתוכנן להציע יעילות דיווש וספיגת זעזועים לאורך כל טווח התנועה.  תכנון המתלה מותאם למהלך המתלה של השלדה ולייעוד האופניים.

 

 

 

נעילת מתלים על ידי חוגה או שלט מהכידון.

 

 

דגמים המצויידים בתמוכת שרשרת שמאל ובה הכנה לחיבור רגלית בסטנדרט K . בד"כ זמין באופני ז"ק וסייקלוקרוס ובאופניים עירוניים.

 

 

גם עולם אופני הכביש זוכה במרידה למירב תשומת הלב. בשנים האחרונות, דגמי הקצה של היצרן משתתפים בסבב הכביש העולמי ובגראן טורים של ה UCI בצבעי קבוצת Lampre Merida . דגמי האלומיניום והקרבון של היצרן זוכים לשבחים רבים ולתוצאות מפתיעות במבחני קשיחות  ועמידות שנערכים ע"י גורמים בלתי תלויים ירחוני רכיבה ועוד.

 

 

אופני נג"ש רדיקליים WarpTT - בשימוש בקטעי נג"ש ע"י קבוצת LAMPRE MERIDA

 

 

טכנולוגיית קרבון מתקדמת. שימוש בסיבי קרבון זעירים בעלי קוטר מיקרוסקופי, בריבוד ובכמות משתנה באזורים שונים בשלדה. ה Nano קרבון מצטיין ביחס משקל/ חוזק משופר, עמידות במכות ובתאונות וקשיחות צידית.  החיסכון במשקל והחוזק הרב המושגים הם תוצאה של חיסכון בכמות השרף (דבק האפוקסי) ובתהליך יצור המונע חדירה של בועות אויר לדבק (הבועות יוצרות נקודות חולשה במבנה השלדה).

 

 

שילוב של סיב טבעי באריג הקרבון מהשפר את ספיגת זעזועים ונוחות הרוכב. סיבים אלה משולבים במבנה הקרבון בעיקר בשלדות קצה, מוטות אוכף, תמוכות שרשרת וזרועות מזלג מקרבון

 

 

 

שימוש בתותבים צורניים בתהליך היצור בתוך הצינורות והצמתים שבשלדה. תותבים אלה דוחסים את סיבי הקרבון כנגד תבנית היציקה לחיזוק המבנה.

 

 

עיצוב הדופן הפנימית בחתך צינורות הקרבון ליצירת 2 חללים בתוך הצינור. טכנולוגיה זאת תורמת לקשיחות רבה ולעמידות בכוחות פיתול בצינור העליון, הראשי וזרועות המזלג.

 

 

טכנולוגיה ייחודית של מרידה לעיצוב תמוכות האוכף והשרשרת. העיצוב המפותל מאפשר למשולש השלדה האחורי לספוג זעזועים וכנגד לשמור על העברת כוח יעילה בדווש.

 

 

זרועות מזלג אווירודינמיות לרוב מאופיינות בקשיחות ובהעברת זעזועים לידי הרוכב.. מהנדסי חברת מרידה תכננו את רגלי המזלג  עם גמישות מובנית לשיפור הנוחות ואחיזת הצמיג הקדמי בקרקע.

 

 

שילוב אזוזרי נוחות גמישים במוט האוכף לבידוד הרכוב מזעזועי הכביש.

 

 

עיצוב צינורות בחתך אווירודינמי להקטנת מקדם הגרר, התוצאה היא אופניים מהירים המפלחים את הרוח ברכיבת כביש.

 

מערכת כידון אירובר עטורת פרסים. מרידה פתחה את מערכת הכידון הטובה בעולם. למערכת יעילות אווירודינמית מרשימה, שילוב מוט הכידון והשלדה באופן זורם המפלח את האוויר, יכולת כיוון אין סופית והתאמה לכל מנח גוף של הרוכב.

 

 

הכנה מלאה לשילוב מערכת הילוכים אלקטרונית של שימנו. חיווט פנימי לכבלים החשמליים , הסתרת הסוללה בתוך מוט האוכף וחלקי השליטה במוט הכידון.

 

חבק אוכף אינטגרלי הממוקם בתוך הצינור העליון. מושג מראה נקי ויעיל. ההידוק מתבצע במינימום עומס על מרכיבי השלדה

 

 

 

חבק אוכף חכם.

ניתן לבצע עם חבק זה את כל ההתאמות הנדרשות בכיוון האוכף  (לפנים /לאחור) בשני מצבים שונים. חבק ייחודי זה מאפשר טווח רחב מאד של מנחי גוף להתאמה מושלמת בין אם לרכיבת כביש ארוכה או לספרינט בתחרות נג"ש.

 

רכישה של אופניים מהמותג מרידה מבטיחה לרוכב את קדמת הטכנולוגיה בעולם האופניים, את האפשרות לרכוב על אופניים שפותחו בלהט התחרות .   MERIDA Fill The Heat

עבור לתוכן העמוד