• news

חדשות

כל מה שחדש ומתחדש, חדש על המדף, מבצעים, כתבות, מאמרים, ציוד חדש, מידע מעניין מהעולם ועוד.

>> עוד בחדשות

::   סניף הגלישה בחיפה מתחדש   

::   דגמי רוקי מאונטיין 2016 כאן

::   חשמליים חדשים מתקפים 20"

::   מהי מידת השלדה בשבילי ?

:: דגם חשמלי מתקפל Rainbow חדש  

 

MERIDA - קדמה טכנולוגית לשימושכם.

4/11/2013

AWS – ANTI WRINKLE SYSTEM

השימוש בסיבי קרבון מאפשר למהנדסי מרידה לבנות שלדות קלות ויעילות אשר זוכות בפרסים בכל הקשור לקשיחות ביחס למשקל. להבדיל מאלומיניום, הקרבון מאפשר לתכנן שלדה ולהעניק לה תכונות רבות כגון קשיחות, גמישות, ספיגת עזעועים ושיפורים אירודינמיים. שיטות הייצור מתמקדות בעיקר במה שנראה מבחוץ.

אבל, מה קורה בתוך השלדה..? האם מקפידים שם על אותם פרטים..? במרידה פתחו שיטת יצור המשפרת את חוזק השלדה באופן משמעותי תוך חיסכון במשקל. ע"י שימוש בתותבים פנימיים המותאמים בדיוק רב למבנה הפנימי מתקבלת שלדה ללא קמטים בקרבון וללא משקל מיותר בגלל קמטים אלו. די בהצצה בתמונה כדי לראות איך החלק הפנימי של השלדה מבוצע בדיוק ובנקיון ללא קמטים ומשקעי דבק שעלולים להחליש את השלדה ומוסיפים משקל מיותר.

 

 

 

 

M.O.R.E. SUSPENSION

 

מסתבר, שלא כולם שווים. כשמדובר על תכנון שלדת ש"מ - לפעמים מידות שלדה שונות גורמות לאופנים להתנהג באופן שונה ולא אחיד. זה נובע בעיקר מאי שמירה על היחס

בין חלקי המינוף של הבולם האחורי.  בד"כ חלקי מתלה דומים , משמשים את כלל המידות והתוצאה, לא משביעת רצון.

 

במרידה, פתחו את טכנולוגיית M.O.R.E אשר זמינה בכל הדגמים בעלי מתלה ציר יחיד עד 120 מ"מ. השימוש בטכמולוגיה זאת מבטיח אותם נתוני מתלה לאורך כל מידות הדגם

כך שכל הרוכבים יהנו מאותו תכנון מקורי ללא תלות במידת השלדה.

 

 

 

 

 

עבור לתוכן העמוד