רוזן ומינץ - רשת חנויות אופניים וגלישה, מכירת אופניים חשמליים (חשמליות), אביזרים לאופניים, ציוד גלישה וסאפ
צרו איתנו קשר בווצאפ צרו איתנו קשר בווצאפ
סרגל סינון מוצרים

קורקינט פעלולים


קורקינט פעלולים

קורקינט פעלולים הוא אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר בקרב בני נוער וצעירים המעוניינים לפתח את היכולות שלהם ברכיבת פארקים ולבצע תרגילי קפיצה ופריסטייל.

אחד מהגורמים לעלייה החדה בפופולריות של ענף ספורט זה הוא הפיתוח והריבוי של מתקני ספורט יעודיים הכוללים מסלולי קפיצה, סללום, אלמנטים שונים המשמשים לא רק את "רוכבי הפעלולים", גם רוכבי BMX, סקייטבורד ורולרבליידס נהנים מהתשתיות הללו.

קורקינט פעלולים - היכרות עם הסקוט שלך

אחד המאפיינים העיקריים של קורקינט פעלולים הוא שלא ניתן לקפל אותו או להגביה / להנמיך את הכידון. הקורקינט אמור לעמוד בהתעללות לא קטנה וביטול צירי הקיפול והחלקים הנעים בו, רק מוסיף לו חוזק קשיחות ועמידות ביחס לקורקינט לגלישה כללית הניתן לקיפול.

הכידון, משטח העמידה מיסבי ההיגוי ובכלל, כל הרכיבים בדגם הפעלולים מתוכננים לעמוד בעומסים גבוהים שמופעלים תוך כדי רכיבה ותרגילים.

בדרך כלל קורקינטים לפעלולים מורכבים משלדה אלומיניום הכוללת סיפון / משטח עמידה, כידון ומייסבי היגוי, סט גלגלים עמיד עם מעצור אחורי (לא תמיד)

בקורקינט למתחילים, הכל קטן: המחיר, קוטר הגלגלים וגודל הסיפון. ככל שרמת הרכיבה עולה, נדרש קורקינט עמיד וחזק אשר מתאפיין בקוטר גלגלים גדול לרכיבה נוחה ואחיזה, משטח עמידה גדול ונוח לתרגילים וכידון ומייסבי היגוי מחוזקים. הכידון נשאר יחסית נמוך, כדי לאפשר משיכתו כלפי מעלה לכיוון החזה בביצוע קפיצות ותרגילים.

תכירו את הקורקינטים המקצוענים של CHILLI

Chilli Pro Scooter

אחד ממותגי קורקינט פעלולים המוביל בעולם הוא Chilli  הגרמני. רשת רוזן ומינץ הינה היבואנית הבלעדית של מותג זה המציע מספר גדול של דגמים וחלפים לרוכבים מתחילים ומתקדמים.

דגם כניסה  CHILLI BASE

קורקינט פעלולים

קורקינט פעלולים למתחילים הנותן תמורה מצויינת ואיכותית לרוכבים שנכנסים לתחום. הקורקינט בנוי מאלומיניום 6061 חזק קל ועמיד, עם בסיס עמידה באורך 50 ס"מ ורוחב של 11.5 ס"מ. הכידון עשוי פלדת 4130 חזקה ועמידה ביותר.  המיסוב האיכותי של הכידון בנוי על מיסב כדורים אטום לדיוק ועמידות למשך זמן. הגלגלים בקוטר 110 מ"מ בנוים סביב מבנה אלומיניום קל וחזק הגלגלים עשוים PU גמיש וחזק.  

דגם מקצועי   CHILLI SUB ZERO

קורקינט פעלולים מסוג  CHILLI SUB ZERO

קורקינט פעלולים למקצוענים העשוי כולו אלומיניום תעופתי קל וחזק. הקורקינט בנוי מאלומיניום 6061 חזק קל ועמיד - המזלג עשוי אלומיניום CNC . בסיס עמידה באורך 53 ס"מ ורוחב של 12 ס"מ. הכידון עשוי אלומיניום 7003 אובר סייז.  המיסוב האיכותי של הכידון בנוי על מיסב SCS אטום לדיוק ועמידות למשך זמן. החבק העמיד כולל 4 ברגי הידוק לקיבוע יציב של הכידון לגוף הקורקינט. הגלגלים בקוטר 110 מ"מ בנוים סביב מבנה אלומיניום קל וחזק הגלגלים עשוים PU גמיש וחזק.

וכמובן לא לשכוח - קסדה חובה!

כמו בכל ספורט, במיוחד בתחום האקסטרים חובה לחבוש קסדה! הקסדה חייבת להיות מדגם ייעודי לתחום רכיבות פארק גלישה כדי להגן על הראש מפני מכות וחבלות מהמשטחים והאלמנטים שבמסלול. יש לחבוש את הקסדה סגורה ומהודקת!

חלפים ושירות למוצר ניתן לקבל בסניפי רשת רוזן ומינץ יבואנית מותג CHILLI לישראל.

וכמובן שמי שפחות בקטע של פעלולים, אבל עדיין בקטע של קורטינטים, מוזמן לבדוק מה חדש במחלקת החשמליים שלנו - קורקינט חשמלי שמאפשר לכם להתנייד בקלות ונוחות בתוך העיר.

בברכת רכיבה בטוחה

רוזן ומינץ.

 

 

 

אתר האינטרנט של רוזן ומינץ הינו מוצר טכנולוגי וכתוצאה מכך יתכנו בו תקלות, בעיות תקשורת וסליקה, הצגת מוצר במחיר שגוי, מפרט מוצר שגוי (חלקים, מידות, יצרן, דגם וסוג) , בצבע המוצר ועוד. 

בכל מקרה של אי התאמה במפרט או מחיר, המפרט והמחיר הקובע הם לפי המופיע במחשבי החברה. 

* שיעור אחוז ההנחה המוצג באחוזים    עשוי להיות נמוך/גבוה במעט בשל עיגול מספרים.     
  המחיר הקובע  הוא המחיר הנקוב לאחר הנחה.(ולא חישוב לפי האחוזים) 

במקרה ונעשתה עסקה במחיר לא נכון, יזוכה הלקוח.

ט.ל.ח

סניפים

אופניים

אביזרים