• news

חדשות

כל מה שחדש ומתחדש, חדש על המדף, מבצעים, כתבות, מאמרים, ציוד חדש, מידע מעניין מהעולם ועוד.

>> עוד בחדשות

::   סניף הגלישה בחיפה מתחדש   

::   דגמי רוקי מאונטיין 2016 כאן

::   חשמליים חדשים מתקפים 20"

::   מהי מידת השלדה בשבילי ?

:: דגם חשמלי מתקפל Rainbow חדש  

 

חידושים המצאות ושיפורים טכנולוגיים בדגמי מרידה 2017 - ההמצאה של מרידה...ההנאה שלכם

7/11/2016

טכנולוגיה // ... מרידה מתחדשת ומחדשת  MERIDA 2017

השכלולים והמאפיינים המיוחדים של דגמי האופניים ב 2017

 

דגם הנג"ש Warp TT של מרידה - הפורמולה 1 של אופני הכביש.

 

השכלולים העיקריים של מרידה ל 2017 . 

לכל השיכלולים ולמידע נוסף > קישור 
 

  

Internal Blocksystem

 

בדגמי קרבון קיימת בעיה חמורה של פגיעת הכידון בצינור העליון בזמן נפילה. מנגנון זה הממוקם סטירר ובצינור הראש בשלדה, מגביל מכאנית את יכולת הסבוב של הכידון שנעצר לפני שזה יכול לגרום נזק לשלדה

  

Smart Entry

 

הולכת כבלים פנימית בשלדה מגיעה למצב של שלמות. בעית רעש ונקישות נמנעה לחלוטין תודות לשיטה המקבעת את הכבלים היטב. קל להחליף ולתחזק כולל התאמה למערכת אלקטרוניות DI2

  

Internal Cable

 

במיוחד בשנים האחרונות, הולכת יותר ויותר כבלים בתוך השלדה הפכה לדבא העיקרי ביצור השלדות שלנו. קל לנקות את הכבלים, הם מוגנים מפגיעות ולכלוך ומעניקים לאופניים מראה נקי ומקצועי

 

  

Double Stop

 

באופני ש"מ, תנועת המתלה האחורי מניעה גם את המובילים של כבלי ההילוכים והמעצור, ותנועה זאת יצרה נקישות ורעשים בזמן הרכיבה. המערכת החדשה מונעת רעש ונקישות באופני ש"מ עם הולכת כבלים פנימית

 

  

Down Tube Exit

 

כדי לטפל ולשרת את כבלי ההילוכים שרצים בתוך השלדה, מרידה יצרה פתח תחזוקה קל ונוח לטיפול והצצה לכל המערכות שנמצאות בתוך השלדה. הפתח נמצא בקדמת הציר המרכזי

 

  

Flex Stay

 

טכנולוגיית הקרבון המתקדמת של מרידה מבטיחה תמוכות אוכף ושרשרת קשיחות צידית לתחרויות ומירוצים אך עם מעט גמישות אורכית לנוחות ושמירה על רעננות הגב והשכמות של הרוכב. נוחות בלי פשרות לתחרות

 

  

Nano Carbon Matrix 

 

הדבר הבא בטכנולוגיית הקרבון של מרידה. שיפור משמעותי של קשיחות ועמידות שלדות קרבון בתאונה ב 40% ביחס לשלשות קרבון רגילות. השלדות עמידות יותר וקלות יותר תודות לחיסכון בנפח הסיבים והדבק.

 

  

Nano Carbon Fork 

 

מזלגות לאופני כביש מקרבון מלא - כולל הסטירר. שילוב מושלם של קשיחות, ספיגת רעידות והיגוי מדוייק. הקשיחות הצידית משפרת את היעילות בדיווש בעמידה ומשפרת את יכולת הבלימה והפניה בירידות

 

  

Bio Fiber

 

שילוב מושכל של סיב אלסטי לתוך המטריצה של הקרבון ליצירת גמישות ונוחות באיזורים מסויימים בשלדה. מזלגות קרבון, אזור הציר המרכזי בשלדה ותמוכות אוכף בז"ק תחרותי מציגים שימוש בסיב זה לשיפור משמעותי בנוחות הרכיבה ובביצועי הרוכב

 

  

Naca Fastback

 

חתך בפרופיל ייחודי שפותח במנהרת רוח. הפרופיל נראה היטב בדגי הכביש היוקרתיים כגון ראקטו וסקולטורה ובאופני ז"ק תחרותיים. גרר נמוך וחיסכון במשקל הם התוצאה הישירה של שימוש בפרופיל ייחודי זה

 

  

Anti Wrinkle System

 

גם במקומות לא נראים, בתוך צינורות השלדה, הטכנולוגיה של מרידה נראית היטב. שימוש בתותבים נשלפים בזמן היצור, שדוחסים את שכבות הקרבון בתבנית פנימית. השיטה יוצרת נקיון וסדר בתוך השלדה, חוזק ביחס למשקל ושמירה על מראה נקי גם בתוך השלדה.

 

  

X-TAPER

 

צינור הראש בשלדה כולל קוטר עליון של 11/8" ותחתון בן 1.5". תוספת הקוטר תורמת לקשיחות השלדה האזור הראש, להיגוי מדוייק ויעילות אנרגטית מולשמת. מופיע בדגמי אלומיניום וקרבון ברמות ביננים ועד לטופ

 

  

Hydro Forming System

 

רמת הביצוע והמניפולציה הגבוהה ביותר של מרידה באלומיניום. הקניית חתך משתנה לצינור השלדה ע"י שימוש בלחץ שמן ותבניות חיצוניות. חוזק, צורה וחיסכון משמעותי במשקל.  טכנולוגיה זאת נראית בדגמי אמצע ועד לדגמי קצה

 

  

Techno Forming System

 

מניפולציה לצינורות אלומיניום ע"י כבישה חיצונית להקניית חתך רצוי. הגדלת הקשיחות ועיצוב הצנרת לפי צורך. אופייני לשלדות אלומיניום מרמות כניסה ועד אמצע מבחר הדגמים.

 

  

Smooth Welding

 

גם שלדות אלומיניום זוכות לטיפול ומראה חלק ואחיד תודות לליטוש והחלקת הריתוכים של מרידה. מתקבלת שלדה חלקה עם צמתי חיבור חלקים וזורמים. הקש בצינור כדי לדעת ..."זה קרבון או אלומיניום....".

 

  

Disc Cooler

 

חדירת מעצורי הדיסק לדגמי כביש יצרה בעיה חדשה של צבירת חום רב בזמן בלימה ממושכת. הטכנולוגיה הייחודית של מרידה מגדילה את שטח המגע של הרוח הקרירה עם צלעות קרור המחוברות לקליפר האחורי לשיפור משמעותי בהסעת החום ושמירה על בלימה אחידה ויציבה.

 

  

Race Link

 

טכנולוגיית מתלה אחורי באופני מירוץ XC ש"מ. מותאמת במיוחד למערכות הינע 1X עכשיויות. יעילות דיווש מוחלטת ללא בובינג. חוליית נדנוד קלה יוצרת מינוף פרוגרסיבי וחכם על הבולם האחורי. זמיןם בדגמי ה 96 של מרידה.

 

  

Float Link

 

מערכת מתלה אחורי מתקדמת בה הבולם האחורי תלוי ו"צף" על המתלה האחורי. מהנדסי מרידה כיילו את מערך המנופים לנקודה בה הדיווש יעיל, הרגישות למהמורות קטנות מעולה ומינוף הבולם הינו פרוגרסיבי וניטראלי לאורך מהלך המתלה האחורי. תחושת אורך מהלך אין סופית.

 

  

Di2 Ready

 

מערכות אלקטרוניות חודרות חזק לתחום האופנים כביש והרים כאחד. הלוגו הנ"ל מציין הכנה ומוכנות מלאה להרכבת מערכת הילוכים אלקטרונית בשלדה עם כל הפתחים וההכנות לחוטי התפעול שנכנסים ויוצאים מהשלדה

 

  

Flip Flop Head

 

אופני נג"ש ואירו אמורים לספק את המיטב בתחום החיסכון בגרר. אך במרידה, זוכרים שמעבר לכך, יש ליצור נוחות ויכולת התאמה לרוכב. מערכת הראש המתהפך של מרידה מאפשרת כיוון אורכי וסיבובי יעיל וחסכוני במשקל ובגרר

 

  

INTERNAL Clamp

 

אופני נג"ש טהורים ודגמי כביש אירו, הם כמו מכוניות פורמולה 1. המרכיבים של השלם צריכים להתמזג ולהתחבר בקו אחד אחיד ונקי. זורם. חבק מוט האוכך הינו פנימי מסתר בתוך השלדה וניתן לראותו רק כבורג להידוק.

 

  

'Thru Axle 12-148 ‘Boost

 

צירי בוסט ברוחב 148 מ"מ ובקוטר 12 מ"מ חודרים לתעשיה ומרידה עושה בהם שימוש בדגמי שטח קרביים. מרידה עושה שימוש בצירים "עוברים" 12 מ"מ ו 15 מ"מ מזה שנים רבות.

 

עבור לתוכן העמוד