רוזן ומינץ - רשת חנויות אופניים וגלישה, מכירת אופניים חשמליים (חשמליות), אביזרים לאופניים, ציוד גלישה וסאפ

התחשמלתם - תתחדשו


אז זהו !!  אתם עם החשמלוק החדש והכל מוכן ליציאה לשטח.

אבל עוד לפני שיצאתם, יש כמה דברים שצריך לעשות עוד בבית,  כדי להבטיח הנאה מלאה מהאופניים.

 

טעינה ראשונה.

הסוללה החדשה באופניים שלכם, נשלחת במצב בייניים מבחינת הטעינה ברמת של כ 70% טעינה.

לפני השימוש הראשון יש לטעון את הסוללה במלואה ל 100% - מחברים את המטען לסוללה ואת הכבל לשקע החשמל שבבית.

סוללה ריקה דורשת בד"כ כ 5 שעות לטעינה מלאה.

שמרו את המפתח ואת בית הסוויץ נקי. המפתח אינו מפעיל את המערכת החשמלית, תפקידו הוא לנעול את הסוללה לשלדה.

לאחר כל רכיבה, רצוי לבדוק שהמגעים החשמליים בסוללה נקיים ויבשים.

במידה ורוצים לאחסן את האופניים יש לטעון את הסוללה ל 70% טעינה ולשמור אותה במקום קריר מוצל ויבש. כל 6 חודשים ללא שימוש יש לבצע בדיקת טעינה ל 70% במידת הצורך.

 

לקראת הרכיבה.

הגענו לשטח, מתקינים את הסוללה למקומה. להפעלת המערכת יש לבצע לחיצה של 3 שניות על הלחצן שבגוף הסוללה. המערכת מופעלת ונשמע "ביפ" קצר לאישור הפעולה. הצג מואר.

בצג ניתן לקבל חיווי על מצב המערכת , טעינת הסוללה ומידע על הרכיבה. בעזרת הבורר שביד שמאל, ניתן לברור בין 4 מצבי הפעלה : מצב Off, מצב ECO מצב Trail ומצב Boost

בעת הפעלת המערכת חשוב מאד לא להניח את הרגליים על הדוושות. רק לאחר הפעלת המערכת ניתן להתחיל לדווש. במידה והמערכת מופעלת כאשר הרוכב מניח רגל על הדוושות יתקבל חיווי תקלה WO13. כיבוי המערכת והפעלתה מחדש, פותר את הבעיה הנ"ל.

 

שימוש במערכת ההינע החשמלית.

כדי להנות ממלוא טווח הפעולה של האופניים וכדי לשמור גם על עבודת דיווש לשמירה על הכושר, בד"כ יש לבחור ברמות עזרה Eco ו Trail ברוב הזמן. רק במקרה ונדרשת עוצמה מירבית יש לבחור מצב Boost

שימוש זה יבטיח לכם פעילות גופנית איכותית ואפשרות לרכוב יום שלם עם טעינה אחת ולגמוע  מקס' 100 ק"מ.

כדי להבטיח יעילות מקסימלית של המערכת החשמלית יש לבצע "תרומה" גופנית ולסובב את הקראנק ב80-100 סל"ד. הסל"ד המומלץ הינו טבעי למי שרגיל לדווש באופניים רגילים.

נוכל לקבל מידע על הסל"ד שאנו מספקים ומידע אחר אודות הרכיבה ע"י דפדוף מסכים שמתבצע ע"י לחיצה על לחצן הממוקם בתחתית הצג בצידו השמאלי.

> מוד תצוגה מהירות (קמ"ש / מי"ש)

> מוד DST ק"מ ברכיבה (ניתן לאיפוס)

> מוד ODO אודומטר המציג סה"כ ק"מ שנרכבו

> מצב Range המציג הערכת מרחק שנותר בסוללה בכפוף למוד שנבחר

> מוד AVG המציג את המהירות הממוצעת ברכיבה

> ומוד סל"ד קראנק CADENCE המציג ביחידות RPM

> חזרה למצב מוד מהירות 

> מסמל לחיצה על לחצן הדפדוף.

 

שימוש באפליקציה ובמכשירים פריפריאליים.

באמצעות אפליקציה E-Tube שניתן להוריד לנייד, יש אפשרות לשנות את מאפייני ברירת המחדל של היצרן.

ע"י שימוש ב Dynamic mode  תוכלו להגדיר טווח Assist המתאים לכם ולברור עוצמה רצויה בכל אחד ואחד מהמודים השונים. האפליקציה מציגה את הנתונים השונים על צג הנייד באופן ברור ונוח ביותר לשימוש.

ניתן לחבר מכשירים Ant+ לאפליקציה (דופק / Gps) וליהנות מחוויה טכנולוגית מרשימה.

 

הורד אפליקציה למכשירי אנדרואיד Google Play 

הורד אפליקציה למכשירי אפל  App Store 

 

חיויי תקלות נפוצות (חלק קטן מהתקלות ומהשגיאות שמציגה המערכת)

W010 – Drive unit temperature higher than normal  - מע' הינע בטמפרטורה חריגה. Assist חלש מהצפוי המתינו להתקררות המערכת

W011 – Cannot detect travel speed  - אין חיווי מהירות.  Assist מקסימלי נמוך מהצפוי - לבדוק מגנט נמצא מול חיישן

W013 – Initialization of torque sensor not completed successfully  תהליך אתחול חיישן מונט לא הושלם כראוי. המערכת לא מופעלת. יש לכבות ולהפעיל מחדש ללא הנחת רגל על הדוושות.

E012 – Initialization of torque sensor failed - תקלה באתחול חיישן מומנט - אין Assist. כיבוי והפעלת מערכת מבלי להניח רגל על הדוושות - לבדוק מתח שרשרת ראוי .

 

סרטון מסכם בנדיבות EMBN

אז לעסק, תנו לחץ על הדוושות ....מבט קדימה ותדאגו לחייך לכל אחד שאתם עוקפים בעליה.... :-)


סניפים

אופניים

אביזרים